ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΝΙΚΟΛ ΚΟΚΚΙΝΟΥ

Νικολέττα Κοκκίνου
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1943. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Πέλου Κατσέλη, καθώς επίσης χορό στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ και μουσικό θέατρο στη Σχολή Θεοφανίδη. Σύζυγος του ηθοποιού Κωστή Μαλκότση και μητέρα των ηθοποιών Ερμή και Λαέρτη Μαλκότση. Από το 1994 έως το 2003 συμμετείχε σε 10 παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο.
Φιλμογραφία
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Καταιγίδα (1965)
Ο τετραπέρατος (1966)
Οι στιγματισμένοι (1966)
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του (1969) [Φλώρα]
Ο θαυματοποιός (1969)
Η παριζιάνα (1969)
Η οργή του αδικημένου (1969)
Ο μπλοφατζής (1969)
Το ανθρωπάκι (1969)[Λέττα, χορεύτρια]
Μαριχουάνα stop! (1971) [Μαρία]
Μια ελληνίδα στο χαρέμι (1971)
Ο κατεργάρης (1971) [φίλη Εύας]
Κατάχρησις εξουσίας (1971)
Το κοροϊδάκι της πριγκηπέσσας (1971)
Ο μάγκας με το τρίκυκλο (1972) [Μαρία]
20 γυναίκες κι' εγώ! (1973)
Τελευταίος διάλογος (1982)
Το αίμα των αγαλμάτων (1982)
Καμικάζι αγάπη μου (1983)
Ένα κορίτσι και πολύ... αντράκι (1986) [Ασπασία]
Ένα τρελλό τρελλό μούτρο (1986) [Γιούλα]
Η μεγάλη απόφραξη (Το σκατόμουτρο) (1988)
Πέρα από τη λίμνη (2006) [Σαββούλα]
Alter ego (2007) [(μητέρα Φιλίππου)]
Απ’ τα κόκαλα βγαλμένα (2011)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Ειναι ο ΕΡΩΤΑΣ των παιδικων μου χρονων..... ποια Καραγιαννη ποια Λασκαρη, καλες κι αυτες δεν λεω αλλα σαν την Νικολ καμια καμια καμια!!!!!!!Την αγαπω σαν τρελος. Ενα φιλι και ΠΕΘΕΝΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ την είχα δασκάλα χορού και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις και σαν δασκάλα και σαν άνθρωπο. Με το μικρό της γιο τον Ερμή κάναμε μαζί χορό.

Unknown είπε...

Αγαπημένη από τα παιδικά μου χρόνια