ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΚΙΜΩΝ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Κίμων Δημόπουλος
Γεννήθηκε το 1938 στην Αθήνα. Ηθοποιός και καλλιτεχνικός διευθυντής. Υπήρξε σύζυγος της Κατερίνας Γιουλάκη από το 1969 έως το θάνατό του το 2005 με την οποία απέκτησε μια κόρη. Το 1968 εγκατέλειψε το θέατρο και άνοιξε γραφείο ταξιδίων.
Φιλμογραφία
Ο Μικές παντρεύεται (1968) [Σόλων]
Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)
Πυρετός στην άσφαλτο (1967)[Υπάρχει μια σκηνή, όπου είναι γιατρός σε μια κλινική και του τηλεφωνούν, ότι θέλουν αίμα για ένα τροχαίο που έγινε. Αντί να ενδιαφερθεί και να απαντήσει, αυτός ατάραχος μιλούσε με κάποια στο τηλέφωνο, κρατώντας ένα λουλούδι. Έγινε χαμός από τις διαμαρτυρίες του Ιατρικού συλλόγου)
Εκείνος κι εκείνη (1966)
Οι καταφρονεμένοι (1965)
Δις διευθυντής (1964) [Γιάγκος Κοσμίδης]

Δεν υπάρχουν σχόλια: