ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΝΤΙΝΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ

Ντίνα Σταθάτου
Γεννήθηκε το 1925 στην Κεφαλλονιά και σπούδασε στις δραματικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου και της Σχολής «Αθήναιον». Πέθανε στις 13 Απριλίου 2023.
Φιλμογραφία
Ούτε γάτα ούτε ζημιά (1954) [Tασία]
Δεσποινίς ετών "39" (1953)
Σάντα Τσικίτα (1953) [Μαίρη]
Ένα βότσαλο στη λίμνη (1952) [Σοφία]

r

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γνωριζει κανεις αν βρισκεται εν ζωη??

Unknown είπε...

Ναι, ζει...αυτη τη στιγμή αναρρώνει στο νοσοκομείο Αργοστολίου από εγχείρηση στο ισχίο.

Ανώνυμος είπε...

Εχει οικογενεια παιδια? Γιατι σταματησε και δεν επαιξε παλι?

Unknown είπε...

Της το επέβαλαν προσωπικοί λόγοι. Από όσο ξέρω έχει δυο παιδιά τα οποία είναι πλαί της. Ζει στην Κεφαλλονιά. Ας είναι πάντα καλά.

Ν.Mac είπε...

Ζεί στην Κεφσλονιά. Είναι 97 χρόνων

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την ίδια είναι γεννημένη τον Απρίλιο του 1925!
https://www.espressonews.gr/celebrities/309325/ntina-stathatoy-i-97chroni-symprotagonistria-toy-vasili-logothetidi/

Ανώνυμος είπε...

Η ακριβής ημερομηνία γέννησής της είναι 14 Απριλίου 1925