ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΜΑΙΡΗ ΧΟΜΠΙΤΗ

Μαίρη ( Μαρία) Χομπίτη
Φιλμογραφία
Η Αλίκη στο Ναυτικό (1961)

Κόσμος και κοσμάκης (1964) [Τζούλια Καρτελή]
Ένας ντελικανής (1963) [κόρη δήμαρχου]
Το αγρίμι (1960)
Λύγκος ο λεβέντης (1959)

7 σχόλια:

Μιχαήλ είπε...

Η Μαίρη Χομπίτη εμφανίζεται και στην ταινία: Η Αλίκη στο Ναυτικό. Υποδύεται μία από τις κοπέλες που διασκεδάζουν στον Πόρο.

cdim είπε...

ΚΟΙΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΪΚΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ

φιλιπ είπε...

απο τις πιο ομορφες ελληνιδες ηθοποιους αραγε ζει ξερει κανεις?

φιλιπ είπε...

ενημερωστε αν ξερετε παρακαλω

Ανώνυμος είπε...

Marie LeNotre λεγεται πλεον και ειναι στο Houston, TX. Μια αναζητηση και θα δειτε οτι εχει διαπρεψει στην γαστρονομια

Απόστολος είπε...

Μα πως τη βρήκατε!

Ανώνυμος είπε...

Marie LeNotre
https://www.thenationalherald.com/greek-woman-at-the-helm-of-the-culinary-institute-lenotre-in-houston-tx/