ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΤΑΣΟΣ ΡΑΜΣΗΣ

Τάσος Ραμσής
Ηθοποιός,  σκηνοθέτης και συγγραφέας.
Γεννήθηκε στη Βέροια το 1940.
Σπούδασε  στην  Ιταλία  στη  Σχολή  του  Σιάρωφ  που  ήταν  μαθητής  του  Στανισλάβσκι.
(ΕΛΕΥΘΕΡΗ  ΑΚΑΔΗΜΙΑ  ΘΕΑΤΡΟΥ)
Έγραψε:
Θεατρικά  Έργα
''Μαθήματα κατ΄οίκον''-''Θάρθει κι΄η σειρά σου''-''Ο Θαυματοποιός''-''Ο δικός μας άνθρωπος''
''Δωδεκαήμερο  σον  Πόντο''-''Ο Γοτσιαμάνο θελ μικρέσα''.
Παιδικά  Θεατρικά
Διασκευές από μύθους  του Αισώπου:''Ο γεωργός και τα παιδιά του''-''Ο Φιλάργυρος''-''Ο Λύκος,
η Αλεπού και το Λιοντάρι''-''Λύκοι και Πρόβατα''-''Οι Ταξιδιώτες  και η Αρκούδα''.
Πρωτότυπα: ''Στα χρόνια της  Σκλαβιάς''-''Τα ματογυάλια''-''Μια ζωή σαν όνειρο'' διασκευή.
Κινηματογραφικά Σενάρια
''Ο  Έρως  χρόνια  δεν  κοιτά''
Τηλεοπτικά  Κείμενα
''Ο  Μανώλης  ο  Ντελμπεντέρης''(διασκευή)-''Παροιμιώδης λόγοι''(τηλεπαιχνίδι)
''Ποτά και κρασιά  της  Ελλάδας''(ντοκιμαντέρ)
Λογοτεχνία
Ποίηση: Συλλογή ποιημάτων
Διήγημα: ''Ο βασιληάς  των δρόμων''
Μυθιστορήματα:''Η Ραψωδία των Ανέμων''-''Περιμένοντας τη μεγάλη μέρα''
Φιλμογραφία
Πέτρινα  χρόνια (1980)
Ελευθέριος  Βενιζέλος 1910-1927(1980)
Ο άνθρωπος  με  το  γαρύφαλλο (1980)
Η  δαιμονισμένη (1985)
Ένα  τανκς....στο  κρεββάτι  μου (1975)
Στα  δίχτυα  του  τρόμου (1975)
Ισιδώρα (1975)
Επικίνδυνη νύχτα (1974)
Ο γιος  μου  ο Στέφανος (1974)
Η Κόμισσα  της  Κέρκυρας (1972)
Ο εχθρός  του  λαού (1972)
Καυτή  εκδίκηση (1972)
Ο κύριος  σταθμάρχης (1972)
Ο  Ιπποκράτης  και  η δημοκρατία (1972)
Ένας  ξένοιαστος  παλαβιάρης (1971)
Ζούσα  μοναχός  χωρίς  αγάπη (1971)
Η  κόρη  του  ήλιου (1971)
Οι  αμαρτωλοί (1971)
Γιακουμής  μια  ρωμέικη  καρδιά (1970)
Για  την  τιμή  και  τον  έρωτα  (1969)
Ένας  άνδρας  με  συνείδηση (1969)
Αρπαγή (1969)
Ραντεβού  στον  αέρα (1966)
ΑΠΟ ΤΟ http://tasosramsis.weebly.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: