ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΜΠΕΛΑ ΤΖΕΣΚΑ

Μπέλα Τζέσκα
Φραντζέσκα Ευαγγελινού. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1936. Σπουδαία θεατρίνα του βαριετέ, της οπερέτας και της επιθεώρησης.
Φιλμογραφία
Ο Μελέτης στην Άμεσο Δράση (1966)
Ο παπατρέχας (1966) [υπηρέτρια]
Τα δίχτυα της ντροπής (1965)
Τύφλα νάχη ο Μάρλον Μπράντο (1963) [καμαριέρα]
Γκολ στον έρωτα (1954)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ζει η γυναικα ειναι καλα;παντα γερη!!!!!!

αρης είπε...

εχει σελιδα στο facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100063895034852