ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΣ

Κώστας Σαντοριναίος
Ο Κώστας Σαντοριναίος, (1909 - 2010) ήταν Έλληνας ηθοποιός. Γεννήθηκε 1909 στην Κωνσταντινούπολη και σπούδασε στην Επαγγελματική Σχολή Θεάτρου. Έπαιξε σε έργα πρόζας, επιθεωρήσεις και μουσικές κωμωδίες. Στο μεταξύ είχε αρχίσει από το 1930 να συγκροτεί και τους δικούς του θιάσους στην Αθήνα και σε περιοδείες σε συνεργασία με τη σύζυγο του Παμφίλη Αργυροπούλου. Υπήρξε σύζυγος της ηθοποιού Παμφίλης Σαντοριναίου. Πέθανε το 2010, στην Αθήνα, σε ηλικία 101 ετών, ξεχασμένος και απομονωμένος από τα φώτα της δημοσιότητας.
Φιλμογραφία
Δέκα μικροί νέγροι (1991)
Η πολιτσμάνα (1981) [Φαγάνης]

Καθένας με την τρέλλα του...(1980)
Τελευταία πτήση (1978)
Το χρυσό αγόρι  (1978)
Η κληρονομιά της θάλασσας (1977)
Η ταβέρνα του Σωκράτη (1976)
Ισιδωρα (1975)
Κονσέρτο για πολυβόλα (1967)
Δεν είμαι ατιμασμένη (1966)
Υπάρχει και φιλότιμο (1965)
Αγάπη και θύελλα (1961)
Ήρθες αργά (1961)
Μόνο για μια νύχτα (1958)

Καταδικασμένη κι απ' το παιδί της (1955)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ http://www.elia.org.gr/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια διόρθωση αν μου επιτρέπετε, Ο Κώστας Σαντοριναίος απεβίωσε το 1997 και όχι το 2010. Το γνωρίζω γιατί ήταν πολύ στενός οικογενειακός φίλος και τον θεωρούσα παππού μου.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ανώνυμε, σύμφωνα με το θεατρικό ημερολόγιο του 2019 που έβγαλε το ΤΑΣΕΗ, ο Κώστας Σαντοριναίος γεννήθηκε 8/8/1912 και πέθανε 10/6/1981. Εσύ όμως που τον ήξερες, μας αναφέρεις ότι πέθανε το 1997. Επομένως θα έχει γίνει κάποιο λάθος με το έτος θανάτου, ίσως και με το έτος γέννησης 1909 που αναφέρει το μπλογκ. Θα το τσεκάρω.