ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΜΑΞ ΡΟΜΑΝ

Μαξ Ρόμαν
Ο Μηνάς Τσοχατζόπουλος (Θεσσαλονίκη, 24 Μαΐου 1938 - 17 Φεβρουαρίου 2002), γνωστός με το ψευδώνυμο Μαξ Ρόμαν, ήταν παραγωγός ταινιών. Οργάνωσε την παραγωγή πολλών ξένων ταινιών στην Ελλάδα. Παράλληλα, εμφανίστηκε και ως ηθοποιός σε αρκετές ταινίες, με τελευταία το ''Αυτή η νύχτα μένει''. Το 1991 ήταν υποψήφιος για τη θέση του διευθυντή του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, έχασε όμως από τον Μισέλ Δημόπουλο. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του διέμενε κοντά στην οδό Αχαρνών και ήταν ασθενής και καθηλωμένος στο κρεβάτι του. Κηδεύτηκε στο Α'  Νεκροταφείο Αθηνών και φίλοι του υπήρξαν ο ηθοποιός Πάντης Κούσης και ο τραγουδιστής και πρώην χορευτής Μιχάλης Ραζής. Επίσης ήταν πρώτος ξάδελφος του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου.
Φιλμογραφία
Αυτή η νύχτα μένει (1999)
Άρχοντες (1978)
Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ (επιχείρησις: Γης μαδιάμ) (1969) [διαιτητής]
Στα σύνορα της προδοσίας (1968)
Μια μέρα ο πατέρας μου (1968)

Βοήθεια ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000 (1967) [εκπαιδευόμενος πράκτορας]
Φουσκοθαλασσιές (1966) [Μάκης]
Ο κράχτης (1964)[παρέα Κοντού]
Αυτό το κάτι άλλο! (1963) [φίλος Τέλη]
Μικροί και μεγάλοι εν δράσει... (1963)
Έγκλημα στην Ομόνοια (1962)
Ο χρυσός και ο τενεκές (1962)
Ο παληκαράς (1961)
Δυο χιλιάδες ναύτες και ένα κορίτσι (1960)
3 τρελοί ντετέκτιβς (1957)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: