ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΒΑΣΩ ΜΕΡΙΔΙΩΤΟΥ

Βάσω Μεριδιώτου
Γεννήθηκε το 1933 στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Από το 1954 που πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο έως το 1960, συμμετείχε σε 14 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Πέθανε στις 29 Αυγούστου 2022.
Φιλμογραφία
Διπλοπεννιές (1966) [Λένα]
Ένα καράβι Παπαδόπουλοι (1966) [Ρούλα]
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965)
Ο ουρανοκατέβατος (1965) [Μαργαρίτα]
Ο λαγοπόδαρος (1964) [υπηρέτρια]
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης (1963) [υπάλληλος στο φωτογραφείο]
Ο Θόδωρος και το δίκανο (1962)[Στεφανία]

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 1933 στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

panos t.

Unknown είπε...

Υπέροχη ηθοποιός! Έπρεπε να την έχουμε σε περισσότερες ταινίες.

Ανώνυμος είπε...

Εφυγε σήμερα